مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-16سياسي

فرمانده نزاجا: مرزهای کشور در برابر دشمنان خارجی مستحکم است


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمام مرزهای کشور در برابر دشمنان خارجی مستحکم است، گفت: تا پای جان ارتشی ها در خدمت به مردم ایستاده ایم و نیروهای مسلح به مرتبه ای از قدرت رسیده اند که بالندگی اثر بخش را توأم با استقلال و قدرت به نمایش می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در نشست شورای اداری لاهیجان در سالن همایش شورای این شهر با اشاره به اهمیت تربیت قرآنی در رفتار مدیریتی، اظهار کرد: مفهوم اهدنا الصراط المستقیم در سوره حمد ولایتمداری و دنباله روی از فرامین رهبری مظعم انقلاب است.

وی با بیان یانکه ارتش تحت فرمان رهبری معظم انقلاب است، افزود: حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور از ماموریت ارتش در رکاب رهبری است و الحمدلله تاکنون به این اهداف جامه عمل پوشانده ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور پر قدرت ارتش در مرزهای کشور، گفت: تمام مرزهای کشور در برابر دشمنان خارجی مستحکم است و تا پای جان ارتشی ها در خدمت به مردم ایستاده اند.

حیدری حضور نزاجا در مرزها را به معنای احساس خطر ندانست و افزود: نیروهای مسلح به مرتبه ای از قدرت رسیده اند که بالندگی اثر بخش را توأم با استقلال و قدرت به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نزاجا: مرزهای کشور در برابر دشمنان خارجی مستحکم است

فرمانده نزاجا: مرزهای کشور در برابر دشمنان خارجی مستحکم است