مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-16سياسي

معرفی 6 مسئول جدید در دانشگاه علوم پزشکی قم


طی مراسمی معاونان سابق درمان، آموزش، توسعه مدیریت و منابع، تحقیقات و فناوری و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین رییس سابق مرکز فوریت های پزشکی تودیع و 6 مسئول جدید برای این مسئولیت ها معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مراسم تودیع و معارفه معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونان جدید و سابق این دانشگاه برگزار شد.

مصری طی سخنانی در این جلسه گفت: از تمامی معاونین و مدیران قبلی که تلاش های جدی در راستای اجرای برنامه ها داشتند، قدردانی می کنم.

وی افزود: برای معاونین جدید هم آرزوی موفقیت دارم و تاکید می کنم که به هیچ عنوان انتخاب ها سفارشی نبوده و هیچ کسی به صراحت نگفت این فرد را انتخاب یا این فرد را انتخاب نکن و تمام انتخاب ها بر اساس مولفه ها و مصاحبه ها صورت گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: این دانشگاه به هیچ عنوان دچار سیاست زدگی نشده و تمام تلاش ما تحقق شعارها و برنامه های دولت مردمی است.

مصری گفت: اتحاد و انسجام در دانشگاه مهم است و باید تمامی معاونت ها با معاونت های هم تراز خود با وزارت ارتباط مستمر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 6 مسئول جدید در دانشگاه علوم پزشکی قم

معرفی 6 مسئول جدید در دانشگاه علوم پزشکی قم