مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-16سياسي

یک سوال از شورا و شهردار یاسوج در برابر 18 حکم جدید/گزینش هایی که جای بحث دارد


روی سخن امروز با آقایان شهردار و شورای شهر است که طی چند روز پیش 18 حکم جدید صادر کردند و برخی این احکام جای واکاوی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رضایت یا عدم رضایت مردم از عملکرد شورا و شهرداری یاسوج موضوعی است که باید آن را به افکار عمومی و مردم سپرد و نمی توان در رسانه به صراحت چنین قضاوت کرد که آیا شهرداری یاسوج در ارائه خدمات به مردم موفق و یا ناکام بوده است.

اما آنچه که معلوم است سر و روی شهر یاسوج نسبت به چهار سال پیش تغییر آنچنانی نکرده و با چشم سر نمی توان اقدام بزرگ ابتکاری و خلاقانه را در این شهر مشاهده کرد.

خیابان ها و معابری که وضعیت خوبی ندارند و فضای سبز و پارکها اصلاً با نام پایتخت طبیعت ایران همخوانی نداشته و پروژه هایی که مانند پل چهارم بشار هنوز راه اندازی نشده و یا بلوار آیت الله ملک حسینی که تا زیر بار ترافیک رفتن کار زیادی دارد و سایر موضوعات که برشمردن آنها خارج از حوصله بوده و نیاز به بررسی و تفسیر بیشتری دارد.

اما روی سخن امروز با آقایان شهردار و شورای شهر است که طی چند روز پیش 18 حکم جدید صادر کردند و برخی این احکام جای واکاوی دارد.

آنچه که تاکنون در طول چهار سال اخیر به فرض مثال دیده شده تغییر و جابجایی چندین و چندباره در آتش نشانی است که تاکنون آتش پاد رستمی و یوسفی چندین بار جای خود را به یکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوال از شورا و شهردار یاسوج در برابر 18 حکم جدید/گزینش هایی که جای بحث دارد

یک سوال از شورا و شهردار یاسوج در برابر 18 حکم جدید/گزینش هایی که جای بحث دارد