مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-16بين الملل

روسیه هواپیماهای مجهز به موشک مافوق صوت به پایگاه حمیمیم اعزام می کند


خبرگزاری اینترفاکس روسیه به نقل از وزارت دفاع این کشور گزارش کرد، مسکو جنگنده های مدل MiG-31K تجهیز شده به موشک های مافوق صوت Kinzhal و همچنین چند فروند بمب افکن راهبردی توپولف Tu-22M را در پایگاه هوایی خود در سوریه با هدف شرکت در رزمایشهای دریایی مستقر کرده است.

- خبرگزاری اینترفاکس روسیه به نقل از وزارت دفاع این کشور گزارش کرد، مسکو جنگنده های مدل MiG-31K تجهیز شده به موشک های مافوق صوت Kinzhal و همچنین چند فروند بمب افکن راهبردی توپولف Tu-22M را در پایگاه هوایی خود در سوریه با هدف شرکت در رزمایشهای دریایی مستقر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این هواپیماها که به پایگاه هوایی حمیمیم روسیه اعزام شده اند، قرار است در مانورهایی در شرق دریای مدیترانه شرکت کنند؛ مانورهایی که در راستای افزایش فعالیت های نظامی روسیه در بحبوحه مناقشه این کشور با غرب بر سر اوکراین و امنیت در اروپا، برگزار خواهند شد.

مسکو در 20 ژانویه اعلام کرد که نیروی دریایی روسیه مجموعه ای از مانورها را با شرکت تمامی ناوگان هایش از اقیانوس آرام گرفته تا اقیانوس اطلس و با به کارگیری 10000 سرباز، 140 کشتی جنگی و ده ها فروند هواپیما برگزار خواهد کرد.

دولت بشار اسد، رییس جمهور سوریه از زمانی که روسیه کمپین حملات هوایی خود را در سوریه در سال 2015 آغاز کرد، متحد سرسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه هواپیماهای مجهز به موشک مافوق صوت به پایگاه حمیمیم اعزام می کند

روسیه هواپیماهای مجهز به موشک مافوق صوت به پایگاه حمیمیم اعزام می کند