مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-16اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان وبلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به همراه عرب رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان و اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان در محدوده تحت پوشش این اداره کل در قالب 5251 واحد مسکونی با میانگین پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصد در حال تکمیل شدن است.

عطاءاله اکبری کاهش و کنترل اجاره بها و قیمت مسکن را برآیند مثبت پیش بینی شده اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد.

وی افزود: این طرح علاوه بر خانه دار شدن دهک های پایین و رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موجبات بهبود وضعیت اقتصادی در استان بویژه در حوزه صنعت ساختمان سازی را فراهم می سازد.

اکبری تصریح کرد: همچنین در طرح نهضت ملی مسکن جدید استان نیز افزون بر 82 هزار نفر از شهروندان استان از 28 مهرماه تاکنون ثبت نام کنند که تلاش شده با تامین زمین برای اجرای دو ساله پروژه هر چه سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان وبلوچستان

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان وبلوچستان