مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-16اقتصادي

اصلاحات اقتصادی ضروری قربانی بی تدبیری های روحانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدشمس الدین حسینی نماینده مجلس که سابقه وزارت اقتصاد را هم دارد، در گفتگو با روزنامه ایران و درباره سوء مدیریت دولت سابق گفت: - دولت روحانی، به اسم تدبیر، اصلاحات اقتصادی لازم را قربانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدشمس الدین حسینی نماینده مجلس که سابقه وزارت اقتصاد را هم دارد، در گفتگو با روزنامه ایران و درباره سوء مدیریت دولت سابق گفت: در بودجه 1400 هنگام رسیدگی به لایحه آن وقتی که دولت وقت پافشاری کرد که برای جلوگیری از افزایش قیمت ها 8 میلیارد دلار برای ارز 4200 تومانی نیاز دارم و بعدا دیدیم حتی این 8 میلیارد دلار که تنها طی یک سال بود، به هر دلیلی برای 8 ماه این عدد به 10 و نیم میلیارد دلار رسید.

آنجا در تبصره، حکمی گذاشتیم کـه امـروز درباره آن از همان وزرا سؤال می کنیم و پاسخ نمی دهند؟ حکم این بود چنانچه دستگاهی از ارز ترجیحی استفاده کرد، باید در قالب کمیته اقتصادی دولت با دبیری بانک مرکزی و عضویت سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت و دستگاه های بهره مند از ارز 4200 تومانی نظارت و سیاستگذاری شود و به گونه ای اجرا کند که کالا به اندازه و بموقع و قیمت مناسـب بـا ارز ترجیحی به دست مصرف کننده نهایی برسد و قـرار بـود بانک مرکزی آن را ماهانه گزارش بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات اقتصادی ضروری قربانی بی تدبیری های روحانی شد

اصلاحات اقتصادی ضروری قربانی بی تدبیری های روحانی شد