مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-16سياسي

بررسی بودجه 1401 در جلسات صبح و عصر شورا


اعضای شورای شهر از فردا کار بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری را در جلسات صبح و عصر انجام می دهند تا به موقع لایحه به شهرداری ابلاغ شود.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر از فردا کار بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری را در جلسات صبح و عصر انجام می دهند تا به موقع لایحه به شهرداری ابلاغ شود.

جواد انصاری در بیستمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: یاد و خاطره پدران آسمانی را گرامی می داریم که با عزت و عظمت واقعی جان در طبق اخلاص گذاشته و برای این سرزمین عظمت و بالندگی را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 1401 از سوی شهرداری به شورای شهر خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا در جلسات صبح و عصر در کمیسیون ها با حضور روسای مناطق و سازمان ها لایحه 1401 را در مدت 10 تا 15 روز مورد بررسی دقیق قرار داده تا با تصویب این لایحه برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

رییس شورای شهر اردبیل نامه فرمانداری و بررسی مصوبات جلسات شورای شهر را یادآور شد و بیان کرد: در کنار بررسی بند به بند مصوبات، اعضای شورای شهر طرحی را در مورد تعیین قدرالسهم شهرداری در زمین مربوط به اشجع مطرح کردند تا این ملک بالاخره تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بودجه 1401 در جلسات صبح و عصر شورا

بررسی بودجه 1401 در جلسات صبح و عصر شورا