مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-15ورزشي

انتقال اتوبوسی معترضانِ زن جنجالی به مقابل فدراسیون!


روز گذشته جمعیتی حدود 30 الی 40 نفر با در دست داشتن سه پلاکارد مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند و برای دقایقی علیه شهره موسوی نایب رییس فدراسیون شعار دادند.

سایت تابناک بهیچ عنوان عملکرد مالی و اقتصادی شهره موسوی را تایید نمی کند و پیش از این نیز از رسیدگی پرونده این فرد و همسر وی در نهادهای نظارتی و قضایی خبر داده است.

از همان لحظه اول این سوال پیش آمد که چرا این افراد تا به حال به فدراسیون مراجعه نمی کردند و چرا تا عضو هیات رییسه نامه عزل شهاب عزیزی خادم را امضا کرد این صف کشی خیابانی و تجمع مقابل فدراسیون علیه او انجام شد؟ ماجرا با پخش یک فیلم 15 ثانیه ای از این تجمع در ایران اینترنشنال جذاب تر شد، فیلمی که برای این شبکه فارسی زبان مستقر در لندن ارسال شد، به شدت حرفه ای بود و نشان می داد شخص یا اشخاص حرفه ای نسبت به تهیه این فیلم اقدام کرده اند.

نکته بعدی زاویه فیلمبرداری بود، معمولاً وقتی گروهی جایی تجمع می کنند، صاحبخانه یا صاحب مکان از آنها فیلم نمی گیرد و خودشان در حالی که مقابل آن محل تجمع کرده اند، اقدام به فیلمبرداری می کنند اما اگر به فیلم 15 ثانیه پخش شده از تلویزیون ایران اینترنشنال نگاه کنید متوجه می شوید این فیلم از زاویه مخالف و از جلوی در ورودی فدراسیون فوتبال ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال اتوبوسی معترضانِ زن جنجالی به مقابل فدراسیون!

انتقال اتوبوسی معترضانِ زن جنجالی به مقابل فدراسیون!