مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-15سياسي

آمادگی ایران برای مشارکت در عملیات های حفظ صلح ملل متحد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در سخنرانی امروز سه شنبه خود در کمیته ویژه حفظ صلح این سازمان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را جهت مشارکت در عملیات های حفظ صلح ملل متحد از طریق اعزام گردان نظامی، - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در عملیات های حفظ صلح ملل متحد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در سخنرانی امروز سه شنبه خود در کمیته ویژه حفظ صلح این سازمان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را جهت مشارکت در عملیات های حفظ صلح ملل متحد از طریق اعزام گردان نظامی، پلیس، ناظران نظامی و نیز خدمات پشتیبانی به این مأموریت ها اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ماموریت های حفظ صلح کماکان نقشی حیاتی در حفظ صلح و امنیت بین المللی دارند، بر اهمیت جایگاه کمیته ویژه حفظ صلح مجمع عمومی در بررسی کامل همه ابعاد مربوط به عملیات های حفظ صلح تاکید کرد.

وی افزود: مأموریت های حفظ صلح بایستی با رعایت اهداف و اصول منشور ملل متحد و اصل عدم استفاده از زور به جز در دفاع از خود، رضایت طرفین درگیری و با بی طرفی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای مشارکت در عملیات های حفظ صلح ملل متحد

آمادگی ایران برای مشارکت در عملیات های حفظ صلح ملل متحد