مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-15سياسي

پیام تسلیت سرلشکر سلامی در پی آسمانی شدن سردار مهدوی نژاد


سرلشکر حسین سلامی در پیامی درگذشت شهادت گونه ی سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت های شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- سرلشکر حسین سلامی در پیامی درگذشت شهادت گونه ی سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت های شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به شرح زیر است: عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس ، پس از سالها تحمل عوارض ناشی از جراحت های شیمیایی، را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک مجاهدت های آن سردار فرهیخته، جانباز فداکار و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و دیگر سنگرهای حساس و خطیر پاسداری از آرمان های دینی ، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکرها و تیپ های رزمی و سپاه های استانی به ویژه در استان های پرافتخار سمنان ، گیلان ، قم و یزد نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه های شکوهمند و شکوهمند آینده کشور الها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سرلشکر سلامی در پی آسمانی شدن سردار مهدوی نژاد

پیام تسلیت سرلشکر سلامی در پی آسمانی شدن سردار مهدوی نژاد