مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-15اقتصادي

خیران 4 هزار میلیارد تومان به حوزه علم و فناوری کشور کمک کردند


دبیر ستاد خیران وزارت علوم بابیان اینکه خیران چهار هزار میلیارد تومان به حوزه علم و فناوری کشور کمک کردند، گفت: 32 میلیارد تومان مربوط به دانشگاه سمنان و دو دانشگاه دیگر است.

- ، محمد عبدالحسینی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح خوابگاه خیر ساز دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه خیران چهار هزار میلیارد تومان به حوزه علم و فناوری کمک کردند، ابراز داشت: کمک خیران یکی از مواردی که می تواند در ارتقا روند فناوری و نوآوری تأثیر بسیار خوبی داشته باشد.

وی بابیان اینکه شرایط بودجه، اوضاع اقتصادی و تحریم باعث بروز بسیاری از مشکلات موجود شده است، افزود: یکی از ظرفیت هایی که در چنین شرایط سختی می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کرده و باعث ایجاد ثروت در جامعه شود وجود خیران است.

دبیر ستاد خیران وزارت علوم بابیان اینکه دانشگاه سمنان یکی از مراکزی که توانسته در جذب خیران مؤثر وارد میدان شود، ابراز داشت: از میزان رقم مذکور 34 میلیارد تومان به دانشگاه سمنان و دو دانشگاه دیگر مربوط می شود.

عبدالحسینی بابیان اینکه راه حل نجات کشور اتکا به دانش و توان بومی و نه بیگانگان است، تصریح کرد: به واسطه همین ظرفیت تاکنون در طول برنامه ششم توسعه 81 دانشکده در 32 دانشگاه و 71 خوابگاه در 25 دانشگاه کشور ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران 4 هزار میلیارد تومان به حوزه علم و فناوری کشور کمک کردند

خیران 4 هزار میلیارد تومان به حوزه علم و فناوری کشور کمک کردند