مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-15دانش

معاون وزیر علوم: 40 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند


6 هزار و 700 شرکت دانش بنیان با 65 هزار شغل ایجاد شده ، بستر خوبی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی هستند و خیران می توانند در این زمینه نیز ورود پیدا کنند و برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک کنند.

- 6 هزار و 700 شرکت دانش بنیان با 65 هزار شغل ایجاد شده ، بستر خوبی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی هستند و خیران می توانند در این زمینه نیز ورود پیدا کنند و برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: شرکت های فناور در حوزه فناوری و نوآوری به راحتی می توانند بستر اشتغالزایی را فراهم کنند این در حالیست که 40 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی خیرالدین روز سه شنبه در حاشیه افتتاح خوابگاه خیر ساز دانشگاه سمنان با بیان اینکه ارتباط دانشگاهها با صنعت و پارکهای علم و فناوری از برنامه های جدی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم است و برنامه های مختلفی در این زمینه تدارک دیده شده است افزود: در قالب گرنت فناورانه از همه اساتید و دانشجویانی که پایان نامه ها و رساله های دکتری خود را متناسب با نیاز جامعه انجام دهند با پرداخت یک میلیارد ریال حمایت مالی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم: 40 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند

معاون وزیر علوم: 40 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند