مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-15اقتصادي

هشدار فرماندار در خصوص نواحی صنعتی شهرضا/ زمین های راکد واگذار می شود


سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه منابع طبیعی و امور اراضی در خصوص زمین هایی که در شهرضا به واحدهای صنعتی واگذار شده و هنوز هیچ اقدامی بر روی آن انجام نشده است باید ورود پیدا کنند، اظهار داشت: در چند نقطه از شهرستان شهرضا زمین هایی گرفته شده اما هنوز هیچ اقدامی بر روی آن انجام نشده، این خسارت محض است.

وی افزود: منطقه صنعتی پاتله نیازمند مشخص شدن یک سازمان مسؤول غیردولتی است تا با ایجاد یک مدیریت واحد این شهرک ساماندهی شود، در حال حاضر 95 هکتار آن مشخص و دارای هیأت امنا است.

جعفری گفت: هیأت امنای فعلی پاتله با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اصفهان باید طرح EMP خود را تهیه و برای أخذ مجوزات بعدی به سازمان محیط زیست استان ارائه کند تا در 3 ماه آینده این شهرک ساماندهی شود.

فرماندار شهرضا عنوان کرد: امور اراضی باید با بررسی وضعیت 70 واحد مستقر در شهرک صنعتی پاتله و شناسایی واحدهای واگذار شده ای که هنوز در آن ها هیچ اقدامی نشده است، تذکر لازم را برای تسریع راه اندازی و یا واگذاری واحدها به متقاضیان واجد شرایط انجام دهد.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات این شهرک مطرح شده است، بیان کرد: حوزه صنعت نوک پیکان جهاد اقتصادی کشور است، اگر چرخ صنعت بچرخد بسیاری از مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار در خصوص نواحی صنعتی شهرضا/ زمین های راکد واگذار می شود

هشدار فرماندار در خصوص نواحی صنعتی شهرضا/ زمین های راکد واگذار می شود