مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-15سياسي

حضرت علی (ع) را باید درست شناخت


حضرت علی (ع) را باید درست شناخت.

- ایسنا/زنجان امام جمعه هیدج گفت: حضرت علی (ع) را باید درست شناخت.

حجت الاسلام اسدالله زارع ظهر امروز (26 بهمن ماه) در مراسم جشن ولادت امیرالمومنین (ع) که در شهر هیدج برگزار شد با بیان اینکه گفتن و شنیدن فضایل امیرالمومنین پاداش دارد، اظهار کرد: گفتن از فضایل حضرت علی علیه السلام بسیار سخت است زیرا این فضایل در وصف نمی گنجد.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) درباره فضائل مولای متقیان علی (ع)، ادامه داد: حضرت محمد (ص) فرمودند: ای علی، اگر ترس از این نبود که گروه هایی از امتم درباره تو همان را بگویند که مسیحیان درباره عیسی ‏گفتند، درباره تو چیزهایی می گفتم که از میان مردم عبور نکنی مگر آن که خاک پایت را برای تبرک بردارند.

امام جمعه هیدج با اشاره به اینکه فضائل امیر امیرالمومنین علی علیه السلام بسیار زیاد است، تاکید کرد: پیامبر اسلام صلی الله برای جلوگیری از انحراف مانند آن چه که در دین مسیحیت به وجود آمد بسیاری از فضایل ایشان را بازگو نکردند.

وی با توضیح این مطلب که برخی ها در شناخت و معرفت نسبت به حضرت علی (ع) دچار اشتباه و انحراف شدند، تصریح کرد: برخی از مردم ایشان را بالاتر از پیامبر اسلام دانسته و حتی به حد خدا رساند که این امر ناشی از شناخت نادرست از شخصیت حضرت علی (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی (ع) را باید درست شناخت

حضرت علی (ع) را باید درست شناخت