مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-15اقتصادي

تظاهرات ضدآمریکایی در کابل؛ «جو بایدن» دست از دشمنی با مردم افغانستان بکش


شماری از شهروندان در شهرهای کابل و ننگرهار به تصمیم اخیر بایدن برای کسر دارایی های افغانستان اعتراض کرده و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» اعلام کردند که این کشور باید غرامت قتل هزاران نفر و تخریب افغانستان را بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در ادامه واکنش ها به تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر مصادره بخشی از دارایی بانک مرکزی افغانستان به عنوان غرامت برای خانواده های قربانیان حملات یازدهم سپتامبر، شماری از ساکنان شهرهای کابل و جلال آباد دست به اعتراض زدند.

معترضان در شهر کابل امروز (سه شنبه، 26 بهمن) با گردهمایی در نزدیکی بازار مرکزی ارز افغانستان (سرای شهزاده) شعار دادند که یازدهم سپتامبر هیچ ربطی به مردم افغانستان ندارد.

آنان تابلویی را نیز با خودشان حمل می کردند که در آن نوشته شده است که آمریکا و متحدانش باید غرامت قتل هزاران نفر و تخریب افغانستان را بدهند .

تظاهرات کنندگان همچنین شعار دادند که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از دشمنی با مردم افغانستان دست بکشد.

معترضان در شهر جلال آباد، مرکز ننگرهار هم با سردادن شعارهایی، تصمیم جو بایدن را ظالمانه و ناعادلانه خواندند و از جامعه جهانی و مردم آمریکا خواستند تا برای تامین عدالت، خواستار آزادی پول های مسدود شده افغانستان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ضدآمریکایی در کابل؛ «جو بایدن» دست از دشمنی با مردم افغانستان بکش

تظاهرات ضدآمریکایی در کابل؛ «جو بایدن» دست از دشمنی با مردم افغانستان بکش