مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-15ورزشي

پشت پرده ملاقات عزیزی خادم با دادکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هر وقت نام محمد دادگان وسط می آید، خاطرات دوران بازیگری اش در پرسپولیس و تیم ملی و همچنین دوران انتقادهایش از فدراسیون فوتبال صفایی فراهانی و بعدها ریاست سازمان لیگ در دوران صفایی و بعد ریاستش در فدراسیون فوتبال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هر وقت نام محمد دادگان وسط می آید، خاطرات دوران بازیگری اش در پرسپولیس و تیم ملی و همچنین دوران انتقادهایش از فدراسیون فوتبال صفایی فراهانی و بعدها ریاست سازمان لیگ در دوران صفایی و بعد ریاستش در فدراسیون فوتبال و سپس برکناری اش توسط محمد علی آبادی و تعلیق فوتبال ایران در سال 1385 زنده می شود.

در یکی دو روز گذشته رییس اسبق فدراسیون فوتبال، به دو دلیل متفاوت، خبرساز شده است.

امروز سایت ورزش سه خبر داد که شهاب الدین عزیزی خادم که اینروزها موقعیت ویژه ای در فدراسیون فوتبال دارد و احتمال عزل موقت او در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه فدراسیون کم نیست دیداری با محمد دادگان داشته و در جلسه دو ساعته آنها درباره شرایط فعلی فدراسیون فوتبال صحبت شده است.

اما این خبر چقدر صحت دارد؟ دیدار دو هفته پیش اتفاق افتاد رییس فعلی فدراسیون فوتبال، حدود دو هفته پیش با محمد دادگان دیدار کرده و موضوع جلسه هم پیشنهاد به او برای پذیرفتن پست مدیریت فنی فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ملاقات عزیزی خادم با دادکان

پشت پرده ملاقات عزیزی خادم با دادکان