مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-15پزشكي

تاکنون 5186 نفر از مردم شوط به کرونا مبتلا شدند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط گفت: راه کار اصلی جهت مبارزه با بیماری کرونا همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و ادامه واکسیناسیون به ویژه برای کودکان است.

- ‍دکتر رضاییه آزادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در موج های اخیر شیوع کرونا شاهد آن بودیم که سویه های غالب همچون امیکرون، ویژگی انتقال بسیار سریع و ابتلا کودکان را دارند.

به گفته وی خوشبختانه به دلیل واکسیناسیون تعداد بیماران بدحال و نیازمند بستری نسبت به موج های قبلی کمتر است ، اما تعداد بیماران سر پایی به شدت افزایش یافته و باعث ازدحام در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان شده است.

دکتر رضاییه آزادی افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت داشتن علائم حتما به مرکز 16 ساعته (مرکز بهداشت شماره یک ) مراجعه فرمایند که بهترین مرکز درمانی جهت همین مورد است که خدمات پزشکی، آزمایشگاهی (تست کرونا ) ، مراقبت ها( سرم تراپی ، اکسیژن تراپی) ارائه می گردد.

وی گفت: راه کار اصلی جهت مبارزه با بیماری همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و ادامه واکسیناسیون به ویژه برای کودکان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط با اشاره به اینکه در حال حاضر پوشش واکسیناسیون در سطح شهرستان در نوبت اول 85 درصد و نوبت دوم 77 درصد و در نوبت سوم 21 درصد است، افزود: آمار مبتلایان تا به حال 5186 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 5186 نفر از مردم شوط به کرونا مبتلا شدند

تاکنون 5186 نفر از مردم شوط به کرونا مبتلا شدند