مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-15سياسي

الگوگیری از سیره ی امام علی(ع) راه نجات است


محبت کامل با معصیت سازگاری ندارند اگر محبتی همه دل فرد را  فرا گرفت فرد پیروی می کند و اگر تمام دل کسی سرشار از محبت امیرالمومنین باشد فرد مطیع می شود و سمت گناه نمی رود.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد هواسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ولادت حضرت علی(ع) در 13 رجب سال سی ام عام الفیل اتفاق افتاد و بنا به نقل علمای شیعه و گروه زیادی از اهل سنت ولادت آن حضرت در خانه خدا رخ داد که این اتفاق از فضیلت های ویژه ی حضرت علی(ع) است و بعد از آن نیز تکرار نشده که خدای متعال تنها ایشان را به چنین امتیازی کرامت نموده به طوری که برای هیچ کس در تاریخ چنین فضیلتی پدید نیامده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در حدیث قدسی می فرماید: حتما وارد بهشت می کنم کسی که عاشق علی باشد حتی اگر معصیت یا گناهی داشته باشد ، تصریح کرد: محبت کامل با معصیت سازگاری ندارند اگر محبتی همه دل فرد را فرا گرفت فرد پیروی می کند و اگر تمام دل کسی سرشار از محبت امیرالمومنین باشد فرد مطیع می شود و سمت گناه نمی رود.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه باید قدر نعمت ولایت و قدر دوستی و محبت امیرمومنان را بدانیم، ادامه داد: در جایی پیغمبر(ص) می فرمایند: علی در خداوند متعال ذوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از سیره ی امام علی(ع) راه نجات است

الگوگیری از سیره ی امام علی(ع) راه نجات است