مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-14بين الملل

سرکوب معترضان به دولت نظامی سودان ادامه دارد


ده ها نفر از تظاهرکنندگان سودانی که امروز دوشنبه به سمت کاخ ریاست جمهوری این کشور در اعتراض به دولت نظامی تشکیل شده در این کشور در حرکت بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از رسانه های سودان، پلیس این کشور امروز (دوشنبه) به سمت هزاران از نفر از مردم که به خیابان ها آمده بودند و گروه گروه به سمت کاخ ریاست جمهوری در حرکت بودند، گاز اشک آور، گلوله های صوتی و پلاستگی شلیک کرد.

بر اساس اعلام پایگاه اخبار السودان در جریان این تظاهرات ده ها نفر مجروح و روانه بیمارستان های اطراف شدند که حال برخی از آن ها وخیم گزارش شده است.

هزاران سودانی امروز در اعتراض به کودتای نظامی انجام شده در این کشور که منجر به تشکیل دولت توسط نظامیان شد به سمت کاخ ریاست جمهوری در خارطوم تظاهرات کردند و خواستار تشکیل دولت غیر نظامی شدند.

اخبار السودان همچنین گزارش داد که هزاران نفر دیگر از سودانی نیز همزمان با این تظاهرات در شهر ام درمان در غرب پایتخت به سمت ساختمان مجلس قانونگذاری این کشور تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.

شرکت کنندگان که اکثر آن ها را جوانان تشکیل می دادند، با حمل پرچم سودان و بنر هایی خواستار کناره گیری نظامی ها از قدرت و محاکمه آن ها بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب معترضان به دولت نظامی سودان ادامه دارد

سرکوب معترضان به دولت نظامی سودان ادامه دارد