مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-14فرهنگي

آغاز اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی فیلم فجر


آیین اهدای جوایز نهادها و تشکل ها به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهلمین جشنواره فیلم فجر با پخش سرود ملی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در ادامه نماهنگی با موضوع میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) روی پرده رفت.

محمد سلوکی مجری مراسم فرارسیدن میلاد مولی الموحدین و روز پدر را به حاضران تبریک گفت و از تلاش های برگزارکنندگان، حامیان و تشکل ها و نهادها در برپایی فجر چهلم قدردانی کرد.

مسعود نقاش زاده دبیر جشنواره فیلم فجر، در سخنانی ضمن اشاره به این که تجلی اراده ملی، تجلی فرهنگ ایرانی و اسلامی است، به وفاق ملی برای فرهنگ و فرهنگسازی توصیه کرد و سینما را ناب ترین پرتوی فرهنگ ایرانی و اسلامی دانست.

او سپس خطبه ای از نهج البلاغه امیرمومنان را که بر رفتار نیک توصیه می کرد، قرائت کرد.

در ادامه ویدئویی از برپایی جشنواره چهلم به نمایش درآمد و سلوکی بر کار دشوار برپایی این دوره جشنواره و دستاوردهای آن تاکید کرد.

برگزیدگان آستان قدس رضوی مدیران و داوران مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی روی صحنه آمدند و جوایز این بخش به شرح زیر اهدا شد: محمود بابایی برای تهیه کنندگی فیلم بدون قرار قبلی بهروز شعیبی برای کارگردانی فیلم بدون قرار قبلی فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی فیلم فجر

آغاز اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی فیلم فجر