مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-14سياسي

افتتاح و کلنگ زنی پنج مدرسه در قیر و کارزین


مدیر آموزش و پرورش قیر و کارزین از افتتاح یک باب مدرسه 6 کلاسه در امامشهر و آغاز احداث 4 مدرسه در روستاهای باغنو، هورز، تنگ رویین و شهرک اتحاد این شهرستان خبر خبر داد.

- اکبر جعفری قیری در روند برگزاری مراسم کلنگ زنی و افتتاح این مدارس در قیروکارزین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، یک مدرسه در شهر امامشهر افتتاح و چهار مدرسه در چهار نقطه این شهرستان با اعتبار 340 میلیارد و 500 میلیون ریال کنگ زنی شدند که اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی، طرح برکت و مشارکت خیران تامین شده است.

وی افزود: با پیگیری و تلاش مستمر نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش فارس و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس این چهار پروژه کنگ زنی و یک مدرسه افتتاح شد تا گام بلندی برای تسهیل در  برنامه های آموزشی و پرورشی برداشته شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش قیروکارزین ادامه داد: مدرسه 6 کلاسه شهید بحرانی باغنو، مدرسه 6 کلاسه آیت الله غفاری شهرک اتحاد، مدرسه 6 کلاسه شهید قاسمی هورز دهستان هنگام و مدرسه 6 کلاسه عمار یاسر تنگ رویین بخش مرکزی با اعتبار 300 میلیارد ریال کنگ زنی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پنج مدرسه در قیر و کارزین

افتتاح و کلنگ زنی پنج مدرسه در قیر و کارزین