مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-14اجتماعي

ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان و هراز/ جاده چالوس بارانی است


دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان محدوده هزار چم همچنین ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت جاده هراز محدود پلور نشان می دهد.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است و در برخی جاده ها هم ترافیک سنگین داریم.

* ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر رفت و برگشت محدوده هزار چم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده پلور نشان می دهد.

وی از تردد روان در دیگر محورهای تهران - شمال شامل جاده فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال همچنین آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج - قزوین - کرج آشوری بیان کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین بین پل کلاک تا مهرشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نشان می دهد.

وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور تهران - شهریار محدوده میدان معادن و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه بین احمدآباد مستوفی تا دهشاد در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان و هراز/ جاده چالوس بارانی است

ترافیک سنگین در برخی مقاطع کندوان و هراز/ جاده چالوس بارانی است