مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-14اجتماعي

تدوین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به تبیین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد که نشانگر هویت مستقل این مدارس است پرداخت و گفت: ما سیاست گذاری ستادی برای تدوین «شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد» را از درون مدرسه شروع کردیم یعنی ما وارد مدرسه .

- مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به تبیین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد که نشانگر هویت مستقل این مدارس است پرداخت و گفت: ما سیاست گذاری ستادی برای تدوین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد را از درون مدرسه شروع کردیم یعنی ما وارد مدرسه شدیم و به اتفاق مدیران مدارس شاهد و کارشناسان، جریانی را بوجود آوردیم که خروجی آن شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رزاقی در دومین نشست با مدیران مدارس شاهد استان سمنان در سال 1400 با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: آنچه که در خصوص جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظام تعلیم و تربیت می توانیم بیان کنیم یکی از آنها مدارس شاهد و ماموریت های آن است.

وی افزود: آموزش و پرورش در این زمینه گام های شایسته ای برداشته است که از جمله آنها تاسیس مجتمع های آموزشی در جبهه های حق علیه باطل سال 1361 و تاسیس مدارس شاهد و ایثارگران در سال 1365 بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد

تدوین شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد