مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-14سياسي

آغاز عملیات اجرایی 19 پروژه بزرگ آب رسانی در مازندران


عملیات اجرایی 19 پروژه بزرگ آبرسانی در مازندران در این روستاها با جامعه هدف 32 هزار خانواده و اعتبارات حدود 330 میلیارد تومان با مشارکت سپاه کربلا آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی 19 پروژه بزرگ آبرسانی بسیج در استان، اظهار کرد: در این طرح بزرگ آب رسانی به 128 روستا در سطح استان در 10 شهرستان به صورت همزمان  شروع خواهد شد .

وی گفت: در این روستاها مجموعا 32 هزار خانواده از آب آشامیدنی و سالم برخوردار خواهند شد و مجموع اعتبارات حدود 330 میلیارد تومان است.

مسلمی تصریح کرد: این طرح با نظارت آبفای مازندران و همچنین بهره گیری از مشاوران و کارشناسان فنی به مرحله اجرا خواهد رسید.

  همچنین برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در ادامه این مراسم، اظهار کرد: دغدغه های حوزه آب برمبنای تنش آبی در سال 1400 به همت سپاه توانستیم مرتفع کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلات حوزه آب در سطح روستاهای مازندران شناسایی کردیم، فقر مازندران در فضای سبز نهفته است.

برارزاده یادآور شد: در روستاهای 78درصد از آب های باکیفیت و پایدار استفاده می کنیم که با روی کار آمدن دولت سیزدهم به 90 درصد برسد، 350 روستا در اولویت قرار دارد که محرومیت زدایی را در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 19 پروژه بزرگ آب رسانی در مازندران

آغاز عملیات اجرایی 19 پروژه بزرگ آب رسانی در مازندران