مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-14ورزشي

شرایط اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا فراهم شد


اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا که در هاله ای از ابهام قرار داشت، با فراهم شدن هزینه ورود به مسابقات، نهایی شد.

- اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا که در هاله ای از ابهام قرار داشت، با فراهم شدن هزینه ورود به مسابقات، نهایی شد.

امین اله مانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل این که هزینه ورود به مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره (که چیزی حدود 2 میلیارد تومان است) تا به امروز فراهم نشده بود، اعزام این تیم به جام جهانی اسپانیا در هاله ای از ابهام قرار داشت، اما امروز با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و حامیان مالی توانستیم این مبلغ را فراهم و به حساب فدراسیون جهانی واریز کنیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال هفت نفره، گفت: ششمین اردوی آمادگی این تیم با حضور 18 بازیکن از یکم تا هشتم اسفند در تهران برگزار می شود که در حال حاضر تیم در شرایط آمادگی بسیار خوبی به سر می برد، تلاش بر این است که با انتخاب 14 بازیکن که از نظر بدنی و تکنیک و تاکتیک آماده باشند، در جام جهانی حضور پیدا کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها دارید؟ افزود: هدف اصلی ما کسب قهرمانی برای اولین بار در جام جهانی اسپانیاست و برای رسیدن به چنین هدفی به سختی تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا فراهم شد

شرایط اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا فراهم شد