مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-14سياسي

پویش «این میز بگذرد» روی سازه های تبلیغاتی اکران شد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران تبلیغات فرهنگی جدید پویش تبلیغات فرهنگی «این میز بگذرد» با نگاهی به فرمایشات امیر المومنین درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران تبلیغات فرهنگی جدید این سازمان با محوریت خطبه های حضرت امیرالمومنین علی (ع) خبرداد وگفت:  پویش تبلیغات فرهنگی این میز بگذرد با نگاهی به فرمایشات امیر المومنین درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش در راستای یادآوری حقوق متقابل مردم و زمامداران به مسولان و مدیران طراحی شده است، ادامه داد: نگاه امیرالمؤمنین علیه السلام به حکومت، نگاهی الهی است؛ نگاهی که با نگاه دنیا مدارانه و قدرت محورانه به حکومت تفاوت اساسی دارد.

صیادی با بیان اینکه حکومت مورد نظر امام علی (ع) از سه شاخصه مهم دینداری ، عدالت و مردمداری برخوردار است که تحقق عینی و عملی این شاخصه‏ها در جامعه، به وجود زمامداران و کارگزاران صالح و شایسته بستگی دارد، افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ترویج سیره علوی بین مسولان و مدیرانی که در راس امور هستند؛ فرازهایی از فرمایشات مولای متقیان را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «این میز بگذرد» روی سازه های تبلیغاتی اکران شد

پویش «این میز بگذرد» روی سازه های تبلیغاتی اکران شد