مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-14اقتصادي

فرودگاه مهریز با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد


مرحله نخست فرودگاه و صنایع هواپیماسازی امام رضا(ع) مهریز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فرودگاه مهریز در زمینی به مساحت 100 هکتار در این شهرستان ایجاد شده و همه زیر ساخت های لازم برای تولید هواپیما های آموزشی سبک را دارد.

محمد محمدی بخش در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در مراسم افتتاح فرودگاه مهریز، توسعه هوانوردی عمومی کشور را از جمله برنامه های جدی دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: با شکل گیری مجموعه هوانوردی در این سازمان، اقدامات خوبی برای توسعه هوانوردی و آموزش و ورزش های هوایی دنبال می شود.

وی افزود: تلاش می کنیم همه موانع پیش روی راه اندازی خط تولید هواپیما های سبک در استان یزد برطرف شود تا با شکل گیری این مجموعه و توسعه هوانوردی عمومی در کشور به اقتصاد، رفاه و آسایش مردم کمک کرده باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت استان یزد در حوزه توسعه صنعت هوایی گفت: از هرنوع پیشرفت که بر مبنای کار کارشناسی تدوین شود حمایت می کنیم.

مهران فاطمی، استاندار یزد هم با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ساخت این مجموعه اظهار کرد: پیگیری های لازم را برای محقق شدن اهداف طراحی شده در این حوزه انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه مهریز با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد

فرودگاه مهریز با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد