مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-14پزشكي

نفس گیری کرونا در کرمانشاه با مرگ 3 نفر/ هنوز به قله پیک ششم نرسیدیم


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امروز بعد از دو روز متوالی بدون مرگ و میر کرونایی، سه مورد فوتی گزارش شده است.

- مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: متأسفانه روز به روز به تعداد بیماران کرونایی اضافه می شود، ولی فعلا به قله پیک نرسیده ایم و همچنان در دامنه آن هستیم.

وی از افزایش پنج برابری موارد بستری کرونایی در استان نسبت به سه هفته گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون تعداد موارد بستری در بیمارستان های استان به 364 نفر رسیده که 72 نفر از این تعداد در بخش ویژه بستری هستند که حال 15 نفر هم وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه امروز بعد از دو روز متوالی بدون مرگ و میر کرونایی، سه مورد فوتی گزارش شده است، گفت: مجموع جانباختگان استان با احتساب این تعداد به 2 هزار و 957 نفر رسید.

وی یادآور شد: 151 بیمار طی 24 ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده همچنین طی مدت مذکور 128 مورد هم پس از بهبودی از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.

محمدی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 53 بیمار مثبت بستری و 326 مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس گیری کرونا در کرمانشاه با مرگ 3 نفر/ هنوز به قله پیک ششم نرسیدیم

نفس گیری کرونا در کرمانشاه با مرگ 3 نفر/ هنوز به قله پیک ششم نرسیدیم