مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-14اجتماعي

پایتخت حصیربافی مازندران معطل بازاریابی


حصیربافی هنری است که از نسل های گذشته به یادگار مانده و در شهرهای مازندران بخصوص برای زنان یک فعالیت خانگی محسوب می شود.

روستای درزی کلا شهرستان بابل هم اکنون با اشتغال 200 بانوی کارآفرین به پایتخت حصیربافی مازندران شهرت یافته اما این ظرفیت امروزه نه .

- ایسنا/مازندران حصیربافی هنری است که از نسل های گذشته به یادگار مانده و در شهرهای مازندران بخصوص برای زنان یک فعالیت خانگی محسوب می شود.

روستای درزی کلا شهرستان بابل هم اکنون با اشتغال 200 بانوی کارآفرین به پایتخت حصیربافی مازندران شهرت یافته اما این ظرفیت امروزه نه تنها مهجور مانده بلکه در معرض آسیب های اقتصادی قرار گرفته است.

حصیر بافی هنری دستی است که از نسل های گذشته به یادگار مانده و در شهرهای شمالی بخصوص برای زنان یک فعالیت خانگی محسوب می شود.

هنر حصیر بافی که شامل بافتن رشته های گیاهی به یکدیگر است امروزه از حالت بافت ساده خارج شده و به صورت محصولاتی با طرح های زیبا همراه با ابتکار و نوآوری ارائه می شود که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است.

از حصیر بافی محصولات بسیار متنوعی چون سبد، زنبیل، کلاه، فرش،زیرانداز، پرده های حصیری، کیف، سفره، گلدان و غیره تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت حصیربافی مازندران معطل بازاریابی

پایتخت حصیربافی مازندران معطل بازاریابی