مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-14اجتماعي

احداث 3 نمازخانه جدید در بهشت زهرا(س)


معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، از احداث سه نمازخانه جدید و مناسب سازی سرویس های بهداشتی ویژه معلولان و جانبازان سرافراز در این سازمان خبر داد.

- ، علی توکلی نژاد گفت: با توجه به حجم مراجعات به سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و کمبود نمازخانه، تلاش ما این است که سرانه نمازخانه را در این سازمان افزایش دهیم.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه در همین راستا تا پایان امسال سه نمازخانه در قطعه های 79، 90 و 327 احداث خواهد شد، تکالیف بالادستی مبنی بر اینکه فضاهای شهری باید برای معلولان و جانبازان مناسب سازی شود را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: این موضوع نیز در دوره جدید با تاکید ویژه مورد توجه قرار گرفته است و تلاش می کنیم در همه بخش ها این موضوع دیده و لحاظ شود.

وی اظهار کرد: مناسب سازی ورودی و فضای داخلی سرویس های بهداشتی از جمله موضوعاتی هستند که با الزام فوریت به آن پرداختیم و در حال حاضر بهسازی سرویس های قدیمی و توجه به مناسب سازی در سرویس های در دست احداث مورد توجه ویژه است.

توکلی نژاد گفت: در ناحیه یک، طی چند سال گذشته، بهسازی سرویس های بهداشتی صورت گرفت، در ناحیه دو، از مجموع 9 سرویس قدیمی، در سال گذشته یک سرویس و امسال 6 سرویس بهسازی و مناسب سازی شدند و بهسازی دو سرویس باقی مانده نیز به زودی عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 نمازخانه جدید در بهشت زهرا(س)

احداث 3 نمازخانه جدید در بهشت زهرا(س)