مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-14اقتصادي

ورود سیل پوشاک قاچاق به کشور از 6 ماه گذشته / مبارزه با قاچاق رها شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیته صنایع نساجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق پوشاک نمی شود، گفت: در سال های 1397 و 1398، - نایب رییس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک گفت: از حدود 6 ماه پیش حجم خیلی زیادی از پوشاکی که در دنیا در دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا به فروش نرفته به سمت کشور های دیگر از جمله کشور ما سرازیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیته صنایع نساجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق پوشاک نمی شود، گفت: در سال های 1397 و 1398، اقداماتی در این زمینه انجام شد، اما پس از آن رها شد.

علی جدی با حضور افزود: متاسفانه قاچاق واردات پوشاک، افت و خیز های زیادی داشته است یعنی در زمانی که نهاد های متولی، به طور جدی در این زمینه ورود و برخورد می کنند میزان قاچاق، مقداری کاهش می یابد، اما چون مستمر نیست و رها و مقطعی ورود می شود این افت و خیز وجود دارد و کم هم نشده است، زیرا کالای قاچاق در بازار به وفور وجود دارد.

او ادامه داد: اراده جدی که لازم است نهاد های متولی در این زمینه ورود کنند وجود ندارد، اما زمانی که برای کار خاصی، اراده ای شکل می گیرد و همگانی می شود بسیاری از مشکلات حل می شود، اما در بحث واردات کالا های قاچاق نه تنها در پوشاک بلکه در خیلی از حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سیل پوشاک قاچاق به کشور از 6 ماه گذشته / مبارزه با قاچاق رها شد

ورود سیل پوشاک قاچاق به کشور از 6 ماه گذشته / مبارزه با قاچاق رها شد