مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-14سياسي

امام علی(ع)؛ طلایه دار همدلی و وحدت اسلامی


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‎آباد از امام علی(ع) به عنوان طلایه دار همدلی و وحدت اسلامی یاد کرد و گفت: امام علی(ع) محورهای اصلی وحدت را دین، - ایسنا/لرستان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‎آباد از امام علی(ع) به عنوان طلایه دار همدلی و وحدت اسلامی یاد کرد و گفت: امام علی(ع) محورهای اصلی وحدت را دین، رسول اکرم(ص)، قرآن، عترت، مسجد، اقامه نمازجمعه و جماعت، کعبه، امام و رهبر، معاشرت نیکو و محبت معرفی می کند.

علی فتح الهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی و اینکه توجه به مسئله وحدت در جهان از آن جهت که مسلمین دارای سوابق تاریخی، فرهنگی و سیاسی مشترک هستند حائز اهمیت است، گفت: وحدت عامل عزت و ابهت جامعه انسانی است این در حالی‎ است که دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا اسلام را کم رنگ و نابود کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسلمانان جهان با بصیرت و بینش راه را بر دشمنان ببندند، افزود: با توجه به اینکه هجمه دشمن علیه دین اسلام بیشتر شده است لذا ضرورت برقراری وحدت میان مسلمین که هدف اصلی آماج دشمن است، بیشتر حس می‎شود.

این مدرس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از امام علی(ع) به عنوان طلایه دار وحدت اسلامی و همدلی یاد کرد و ادامه داد: بدون شک نقش امام علی(ع) در برقراری وحدت اسلامی و جلوگیری از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام علی(ع)؛ طلایه دار همدلی و وحدت اسلامی

امام علی(ع)؛ طلایه دار همدلی و وحدت اسلامی