مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-14اجتماعي

پای بخش خصوصی به شکارگاه خسرو باز می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تلاش برای تبدیل شکارگاه خسرو به یک مکان گردشگری شهری با کمک بخش خصوصی و با لحاظ کردن ضوابط حفاظتی آن خبر داد.

- جبار گوهری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به واقع شدن محوطه باستانی شکارگاه خسرو در دل شهر کرمانشاه، اظهار کرد: این محوطه باستانی ظرفیت تبدیل شدن به یک نقطه گردشگری را در شهر کرمانشاه دارد، اما در کنار آن باید برای حفاظت از آن اقداماتی انجام گیرد.

وی با تاکید براینکه حفاظت از این محوطه باستانی نیازمند مشارکت مردم و ورود بخش خصوصی است، عنوان کرد: در این رابطه تاکنون چند جلسه را با حضور باستان شناسان و کارشناسان این حوزه برگزار کرده ایم تا برای حفاظت بیشتر از این محوطه با مشارکت بخش خصوصی چاره اندیشی کنیم.

گوهری با بیان اینکه محوطه باستانی شکارگاه خسرو می تواند یک نقطه عطف در مجموعه شهری کرمانشاه باشد، اظهار کرد: برای تحقق این مسئله بخش دولتی توان لازم را ندارد، لذا نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی هستیم تا از قابلیت های این مجموعه با حفظ ضوابط و مقررات بهره مند شویم.

سرپرست میراث فرهنگی استان ادامه داد: از آنجایی که بخش هایی از این محوطه سالهاست به محل پیاده روی و گردش برخی شهروندان تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای بخش خصوصی به شکارگاه خسرو باز می شود

پای بخش خصوصی به شکارگاه خسرو باز می شود