مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-14اقتصادي

درخواست یک فعال اقتصادی از مسؤولان: نام «ایران» روی کالاهای تولید داخلی ثبت شود


نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز ضمن تاکید بر بهره گیری از تولیدات داخل و ضرورت ثبت نام ایران بر برندهای داخلی، گفت: به دلایلی مبهم اجازه نمی دهند نام «ایران» بر روی کالاهای تولید داخل ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یداله مالمیر، عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی کرج، گفت: ضروری است دستگاه های اجرایی در اقدامی جهادی با جمع آوری انبوه کالاهای وارداتی قاچاق از بازار مصرف، مسیر را برای تحقق برنامه های تیم اقتصادی دولت در پشتیبانی از تولید داخلی و تقویت فرهنگ مصرف کالای ایرانی هموار کنند.

وی با اشاه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار فعالان اقتصادی افزود: ایشان تاکید کردند، مبارزه با قاچاق باید کاملاً قاطع و بی رحمانه باشد.

وی ادامه داد: معظم له در این دیدار همچنین تاکید کردند کالای وارداتی قاچاق باید زیردستگاه خردکن از بین برود تا با ورود به بازار مصرف به صنعت داخلی کشور لطمه وارد نشود.

خسارت به صنعتگران با عرضه کالای قاچاق اوج بی انصافی است نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز اظهار کرد: درحالی که تیم اقتصادی دولت رفع موانع و پشتیبانی از تولید را در دستور کار ویژه قرار داده است ، اوج بی انصافی است که عوامل قاچاقچی با عرضه فراوان کالای وارداتی قاچاق در بازار مصرف ضربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک فعال اقتصادی از مسؤولان: نام «ایران» روی کالاهای تولید داخلی ثبت شود

درخواست یک فعال اقتصادی از مسؤولان: نام «ایران» روی کالاهای تولید داخلی ثبت شود