مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-14فرهنگي

دلیل سهم اندک «تئاتر فجر» در تبلیغات شهری/ «تجاری» برخورد نکنید!


مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خصوص تبلیغات شهری جشنواره تصریح کرد که بیشترین کم توجهی به جشنواره از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: طی 6 ماه گذشته با شهرداری های منطقه 11 و 6 به عنوان مناطقی که مرکزیت سالن های نمایشی در آن ها واقع شده، برای تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رایزنی کردیم.

شهرداری این 2 منطقه نیز در این خصوص با دبیرخانه جشنواره همکاری داشتند.

وی اظهار کرد: شهرداری منطقه 11 نهایت همکاری را با جشنواره تئاتر فجر داشت و حدود 20 سازه تبلیغاتی را به جشنواره چهلم اختصاص داد.

همچنین فضاسازی لازم جهت تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را خیابان های وحدت اسلامی، جمهوری و ولی عصر (عج) انجام داد.

لک با اشاره به همکاری سازمان مترو و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی برای تبلیغ جشنواره تئاتر فجر چهلم، توضیح داد: در تمامی ایستگاه های مترو پوستر جشنواره نصب شد و خطوط بی آرتی نیز در فضای داخلی و بیرونی خود به تبلیغ جشنواره تئاتر فجر پرداختند.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز 20 سازه تبلیغاتی شامل عرشه پل، پرتابل و بیلبورد را در اختیار چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل سهم اندک «تئاتر فجر» در تبلیغات شهری/ «تجاری» برخورد نکنید!

دلیل سهم اندک «تئاتر فجر» در تبلیغات شهری/ «تجاری» برخورد نکنید!