مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 00:472022-02-13اقتصادي

تشریح اجرای 50 طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد


مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به اجرای 50 پروژه در راستای بسازی و توسعه فرودگاه خرم آباد گفت: برای طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد 350 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد، عصر یکشنبه 24 بهمن در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان از فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 50 پروژه در راستای طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد با اعتبار 350 میلیارد تومان اجرا شد.

وی اتمام خط کشی باند، بهسازی جاده حفاطتی و احداث پل های تخریب شده در جاده حفاظتی را از پروژه های طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد برشمرد و گفت: طرح گریدینگ و استریب سازی که تقریبا به پایان رسیده کمااینکه حجم بسیاری خاکبرداری و مجددا خاکریزی داشتیم.

کاملی تکمیل اپرون با 1200 تن آسفالت ریزی برای کناره های آن را دیگر پروژه مهم طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد برشمرد و گفت: طرح زهکشی که 30 درصد انجام شده بود که به طور کامل انجام شد.

مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به اینکه از 1390 تاکسیوی به دلیل آسیب دیدگی استفاده نمی شد، ادامه داد: 3 الی 4 لایه تاکسیوی به طول 700 متر انجام شد و اگر تاکسیوی آماده نمی شد امکان ارائه خدمات به هواپیمای بزرگ مانند ریاست جمهوری وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اجرای 50 طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد

تشریح اجرای 50 طرح توسعه و بهسازی فرودگاه خرم آباد