مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:522022-02-13سياسي

کالای فرهنگی باید تبدیل به قدرت و ثروت شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی گفت: اقلام فرهنگی از جمله عروسک ها و صنایع دستی منشاء قدرت است که باید بتوانیم از این منابع برای تولید ثروت و قدرت بهره ببریم.

- روح الله حسین پور شامگاه یک شنبه 24 بهمن در آیین اختتامیه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی خراسان شمالی، با بیان اینکه عروسک به عنوان یک کالای فرهنگی یک قدرت به شمار می رود، اظهار کرد: عروسک های باربی و بتمن برای آمریکا هم به عنوان اسطوره و یک قدرت نیز به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ادبیات و فرهنگ ما هم سرشار از اسطوره هایی است که تولید قدرت می کند، تأکید کرد: ما باید بتوانیم این اسطوره ها را به نماد و این نمادها را به کالاهای فرهنگی تبدیل کنیم.

حسین پور با بیان اینکه ما می توانیم با این کالاهای فرهنگی دنیا را فتح کنیم، افزود: باید همه داشته ها و امکانات ما تبدیل به قدرت شود و اگر در همین جایی که هستیم متوقف شویم، کار چندانی انجام نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: اقلام فرهنگی از جمله عروسک ها و صنایع دستی منشاء قدرت است که باید بتوانیم از این منابع برای تولید ثروت و قدرت بهره ببریم.

پوریا زارعی، دبیر دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی نیز در این اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه در مجموع 308 اثر از 71 هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای فرهنگی باید تبدیل به قدرت و ثروت شود

کالای فرهنگی باید تبدیل به قدرت و ثروت شود