مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-13سياسي

رسیدگی به 80 هزار نامه دریافتی در سفر رییس جمهور به قم


مدیر کل بازرسی استانداری قم از رسیدگی به 80 هزار نامه دریافتی در سفر رییس جمهوری به قم خبر داد و گفت: این نامه ها به دقت در حال بازبینی و بررسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم ابوالفضل بهرامیان مدیرکل بازرسی استانداری قم امروز در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به استقرار 600 نفر از کارکنان دستگاه های دولتی در مرکز سامد استانداری برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در ایام سفر رییس جمهور به قم اظهار کرد: در مجموع 80 هزار نامه طی 10 روز کاری در سامانه سامد ثبت شده است.

وی محدودیت ها در پاسخگویی روزانه به حجم زیادی از تماس های  مردمی برای پیگیری نامه های واصله را مورد توجه قرار داد و گفت: از طریق سامانه پیامکی سامد، مردم در جریان  آخرین وضعیت نامه خود و دستگاه مسئول پاسخگویی قرار می گیرند.

بهرامیان اهم درخواست های شهروندان را کمک مالی بلاعوض برای امرار معاش، تقاضای هدیه از رییس جمهور، کمک هزینه درمان، کمک هزینه جهیزیه، درخواست تسهیلات ودیعه مسکن، خرید مسکن و خرید خودرو عنوان کرد و افزود: با وجود وقت گیر بودن کار بررسی صلاحیت ها ، در تلاش هستیم تا در اسرع وقت درخواست های مردمی را پاسخ دهیم.

مدیر کل بازرسی استانداری قم با بیان اینکه درخواست های شهروندان در حوزه های مختلف به ادارات کل، نهادهای حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 80 هزار نامه دریافتی در سفر رییس جمهور به قم

رسیدگی به 80 هزار نامه دریافتی در سفر رییس جمهور به قم