مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-13سياسي

هر زمانی که بر خود تکیه کردیم، موفق شدیم


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هر زمانی که بر خود تکیه کردیم، موفق شدیم و هر زمانی که از دیگران درخواست کردیم، - به جایی نرسیدیم و نمونه ی عینی آن تولید واکسن کرونا است که تاکنون شش نوع واکسن در کشور تولید شده است.

حجت الاسلام یوسف خیری روز یکشنبه، 24 بهمن ماه، در آیین تجلیل از دانشجویان رتبه برتر کنکور سال های 1399 و 1400 دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: افرادی که در جمع ما حضور دارند، در کنکور سراسری سال 1399 و 1400 رتبه ی زیر هزار را کسب کردند و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بیشترین تعداد دانشجویان رتبه های زیر هزار کنکور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: 140 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه ی زیر 1000 را در کنکور سراسری کسب کردند و جزو دانشگاه های برتر این عرصه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برای دانشجویان نخبه ی دانشگاه، در قالب طرح آینده روشن، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است تا بتوانیم طبق بیانیه ی گام دوم رهبر معظم انقلاب که تاکید ویژه ای بر امید صادقانه دارند، به حول و قوه ی الهی، افرادی چون پروفسور سمیعی تحویل جامعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زمانی که بر خود تکیه کردیم، موفق شدیم

هر زمانی که بر خود تکیه کردیم، موفق شدیم