مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-13سياسي

قدرت نفوذ کلمه ایران در جهان بالاترین سلاح است


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه استکبار حاج قاسم را به خاطر نفوذ کلمه به شهادت رساند، گفت: قدرت نفوذ کلمه ایران در جهان بالاترین سلاح است.

- ، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز یکشنبه در دیدار مسئولین سازمان پدافند غیر عامل اظهار کرد: آمادگی و حفظ اقتدار کشور در تمامی زمینه ها امروز ضرورت دارد.

وی افزود: اقتدار امروز کشور مرهون پایمردی دیروز رزمندگانی است که برای پیروزی اهداف متعالی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند بلکه جان عزیز خود را بر سر این آرمان الهی تقدیم کردند.

امام جمعه کرمانشاه با مقایسه ایران قدرتمند کنونی با وضعیت قبل از انقلاب، تصریح کرد: باید وضعیت الان را با سابق قیاس کنیم که آن زمان چه بودیم و الان کجا هستیم و در آن زمان اراده ای برای مدیریت کشور نداشتیم بلکه این آمریکا بود که برای ما تصمیم می گرفت.

علما بیان کرد: در جنگ خندق پیامبر اسلام (ص) فرمودند تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده و الان هم وضعیت همان گونه است و تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده زیرا الان قدرت نفوذ کلمه ایران بالاترین سلاح است و استکبار حاج قاسم را شهید کردند به خاطر نفوذ کلمه و اینها همه به برکت اسلام بوده و اگر شما امروز تلاش می کنید به خاطر اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نفوذ کلمه ایران در جهان بالاترین سلاح است

قدرت نفوذ کلمه ایران در جهان بالاترین سلاح است