مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-13سياسي

«عباس حاجی اکبری» جایگزین «سیدحسین علوی» شد/ ضرورت هویت سازی شبکه خادمیاری رضوی


در آیینی با حضور مدیر مرکز خادم یاری و کانون های خدمت رضوی کشور عباس حاجی اکبری به عنوان دبیر جدید این نهاد در گلستان جایگزین سید حسین علوی شد.

- عباس حاجی اکبری جایگزین سیدحسین علوی شد/ ضرورت هویت سازی شبکه خادمیاری رضوی ایسنا/گلستان در آیینی با حضور مدیر مرکز خادم یاری و کانون های خدمت رضوی کشور عباس حاجی اکبری به عنوان دبیر جدید این نهاد در گلستان جایگزین سید حسین علوی شد.

مهدی رضوی کیا، مدیر مرکز خادم یاری و کانون های خدمت رضوی، در آیین معارفه دبیر جدید کانون های خدمت رضوی استان گلستان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شبکه خادم یاری بیش از 500 هزار بسته معیشتی را در سراسر کشور، در دوران کرونا توزیع کرد.

وی با تاکید بر اینکه، شبکه خادم یاری به شکل جدی در حال بازنگری است، ادامه داد: دوستانی که متخصص هستند و یا علاقمند هستند، به این شبکه اضافه می شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت های این مرکز اولویت بندی شده اند، توضیح داد: نمادسازی و هویت سازی شبکه خادم یاری از اولویت های بعدی است.

رضوی کیا، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آنهایی که به زیارت حضرت امام رضا (ع) می روند، بی پاسخ نمی مانند، تصریح کرد: خادمی درگاه امام رضا (ع) یک افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عباس حاجی اکبری» جایگزین «سیدحسین علوی» شد/ ضرورت هویت سازی شبکه خادمیاری رضوی

«عباس حاجی اکبری» جایگزین «سیدحسین علوی» شد/ ضرورت هویت سازی شبکه خادمیاری رضوی