مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-13اجتماعي

طرح جمع آوری هوشمند پسماند هرچه سریع تر در شهر همدان اجرایی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: طرح جمع آوری هوشمند پسماند هرچه سریع تر در شهر همدان اجرایی شود تا مردم و محیط زیست و مدیریت شهری از مواهب آن بهره مند شوند.

- به گزارش، محسن جعفری نژاد عنوان کرد: مطرح شدن و تصویب طرح جمع آوری هوشمند و آی.

تی محور پسماند خشک در شهر همدان اتفاق خوب محیط زیستی همدان است که در صورت اجرا مزایای فراوانی برای شهروندان، محیط زیست شهری و مدیریت شهری پسماند دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری پسماندهای بازیافتی از طریق نرم افزارهای موبایلی، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی، افزایش سرعت مبادله و جمع آوری پسماند خشک، کاهش آلودگی آب های زیرزمینی، خاک و آب های روان از طریق شیرابه زباله ها و کاهش تردد زباله گردها در سطح شهر، افزایش بهداشت و سلامت عمومی در محیط های شهری و غیره می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه این کار باعث حذف شیرابه و کپک مضر، مصرف کمتر پلاستیک، حمل ساده، کاهش هزینه برای شهرداری و حذف بوی بد از سطح شهر می شود، تصریح کرد: پسماند خشک مانند کاغذ، پلاستیک، قوطی وغیره با اجرای این طرح از طریق هدایت شهروندان به خرید آگاهانه کم می شود.

جعفری نژاد ابراز در این راستا خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری هوشمند پسماند هرچه سریع تر در شهر همدان اجرایی شود تا مردم و محیط زیست و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری هوشمند پسماند هرچه سریع تر در شهر همدان اجرایی شود

طرح جمع آوری هوشمند پسماند هرچه سریع تر در شهر همدان اجرایی شود