مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-13حوادث

آیین همدلی با سیل زدگان جنوب؛ ارسال 3600 بسته اقلام غذایی به مناطق سیل زده


در قالب آیین همدلی، 3600 بسته اقلام غذایی به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل های اخیر در جنوب و جنوب شرقی ایران ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از حوادث طبیعی قدمتی چند ساله در کشور دارد و هر زمانی که منطقه ای از کشور دستخوش این بلایا می شود و دستان مهربان و یاریگر مردان و زنانی تسکین دهنده آلام و نیازهای متأثر شدگان از این نوع حوادث می شوند.

در راستای همین حرکت های نوعدوستانه و در جهت کمک به سیل زدگان اخیر کشور، با کمک خیرین آیین همدلی برای کمک به سل زدگان برگزار شد.

3600 بسته اقلام غذایی به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور دبیرکل این جمعیت بارگیری و برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل های اخیر در جنوب و جنوب شرقی ایران ارسال شد.

یعقوب سلیمانی،دبیرکل جمعیت  هلال احمر با حضور در محل بارگیری و اعزام این کمک ها گفت: بسته های کمک های معیشتی برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل های اخیر در جنوب کرمان و فارس، استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و با استاندارد نیاز یک ماهه خانوارهای 5 نفره تهیه شده است.

سلیمانی افزود:  جمعیت هلال احمر همواره به دنبال هم افزایی و استفاده از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی در کشور است تا با ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین همدلی با سیل زدگان جنوب؛ ارسال 3600 بسته اقلام غذایی به مناطق سیل زده

آیین همدلی با سیل زدگان جنوب؛ ارسال 3600 بسته اقلام غذایی به مناطق سیل زده