مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-13اقتصادي

امکان حذف 46 میلیون یارانه بگیر!


با اینکه سال ها نبود بانک اطلاعاتی از بهانه های دولت برای عدم غربالگری یارانه بگیران بود اما برخی اقدامات و پرداخت های تفکیک شده نشان داده است که اتفاقا بانک مناسبی در اختیار داشته و دارد و حتی می تواند یکجا 46 میلیون نفر را کنار گذاشته و برای جمعیت محدودتری .

- با اینکه سال ها نبود بانک اطلاعاتی از بهانه های دولت برای عدم غربالگری یارانه بگیران بود اما برخی اقدامات و پرداخت های تفکیک شده نشان داده است که اتفاقا بانک مناسبی در اختیار داشته و دارد و حتی می تواند یکجا 46 میلیون نفر را کنار گذاشته و برای جمعیت محدودتری واریز یارانه انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال 1389 تاکنون، با وجود تمامی تحولاتی که در شاخص های اقتصادی اتفاق افتاده و تغییرات قیمت سوخت و حتی آمدن یارانه های جدید، جریان پرداخت یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی تکان نخورده است، این مبلغ به جمعیت حدود 95 درصدی ایران و خلاف قانون هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود و در این سال ها هزینه سنگین بیش از 500 هزار میلیارد تومان به همراه داشته است.

عدم غربالگری یارانه بگیران و خارج کردن افراد غیر نیازمند، مهمترین معضل پرداخت یارانه نقدی بوده و با وجود تکلیف بودجه های سنواتی به دولت برای حذف پردرآمدها، هیچ گاه برنامه جدی برای آن وجود نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حذف 46 میلیون یارانه بگیر!

امکان حذف 46 میلیون یارانه بگیر!