مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-13اقتصادي

72 درصد از محکومان درون زندان ها مشغول به کار و کسب درآمد هستند


مدیرکل زندان های لرستان با تاکید بر دگرگونی رفتاری زندانیان با حرفه آموزی، گفت: امروز 72 درصد از محکومان درون زندان ها مشغول به کار و کسب درآمد هستند.

- ، در راستای افزایش همکاری ها، تفاهم نامه ای بین اداره کل زندان های لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد منعقد شد.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان در این رابطه با اشاره به انجام امور زندانبانی بر پایه علم و تجربه با کمک نهادها و دستگاه های تولید علم مانند دانشگاه ها بیان داشت: در حوزه زندانبانی اسلامی به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی در هرجا که از روش های علمی استفاده شد نتیجه های چشم گیری در کاهش ورود زندانیان را شاهد بوده ایم.

وی با تاکید بر اصلاح و تربیت زندانیان که از ارکان مهم سازمان زندان ها است، تصریح کرد: مأموریت خطیر سازمان زندان ها نگهداری زندانیان و تأمین امنیت اجتماعی با نگاه به شخصیت و بازپروری زندانیان است.

مدیرکل زندان های لرستان با توجه به مأموریت ششم سند تحول قوه قضاییه که ویژه اصلاح مجرمان درون زندان ها است، اظهار داشت: در گذشته زندان ها با تنش ها و چالش ها روبرو بودند اما طی سال های اخیر با اصلاح و تربیت علمی و روش های نوین زندانبانی در زندان های لرستان شاهد یک آرامش نسبی بوده ایم و این دگرگونی رفتاری زندانیان با حرفه آموزی و توانمندسازی آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد از محکومان درون زندان ها مشغول به کار و کسب درآمد هستند

72 درصد از محکومان درون زندان ها مشغول به کار و کسب درآمد هستند