مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-13سياسي

کارگاه آموزش عکاسی معماری در قم برگزار شد


کارگاه عملی و نظری یک روزه استاد «سعید محمودی اَزناوه» با موضوع «عکاسی معماری» ویژه عکاسی از اماکن مذهبی، توسط کمیته عکاسان خبری انجمن عکاسان استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان استان قم، این کارگاه آموزشی در 2 نوبت صبح و عصر با حضور تعدادی از عکاسان عضو این انجمن و عکاسان آزاد برگزار شد که در نوبت صبح عکاسان با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد اعظم و در نوبت عصر با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع)، از این اماکن مقدس عکاسی کردند.

همچنین یک کارگاه نظری (تئوری) توسط استاد ازناوه در سالن حضرت خدیجه کبری(س) کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد که در این کارگاه استاد ازناوه به تشریح ویژگی های عکاسی در معماری از جمله در اماکن مذهبی پرداخت.

وی با بیان اینکه نور یکی از عوامل مهم در عکاسی است، گفت: در عکاسی معماری، مطالعه و شناخت از مکانی که می خواهیم عکاسی کنیم، اهمیت بسزایی دارد و نیز با بررسی های لازم، باید زمان مناسب را از لحاظ نور انتخاب کرد و حتی گاه لازم است تا در ساعت های مختلف از یک مکان عکاسی کرد.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اهمیت وجود ابزار و لوازم گوناگون و مورد نیاز در عکاسی معماری، سه پایه را جزو لاینفک در عکاسی معماری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزش عکاسی معماری در قم برگزار شد

کارگاه آموزش عکاسی معماری در قم برگزار شد