مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-13پزشكي

ابتلای روزانه 50 نفر به کرونا در تفرش/کمبود امکانات نداریم


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش از ثبت حدود 50 مورد ابتلای روزانه به کرونا در تفرش خبر داد.

- اردلان زیلابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: براساس آخرین دستورالعمل های ابلاغیه از پزشکان خواسته شده که تمامی افرادی که با علائم سرماخوردگی به مراکز مراجعه می کنند اُمیکرون تلقی شوند از این رو تعداد تست های روزانه نه تنها کم نشده بلکه افزایش یافته و از 200 تست روزانه 50 مورد مثبت ثبت می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به مدد واکسیناسیون گروه های هدف در روزهای اخیر مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا به ثبت نرسیده و همچنین موارد بستری نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است افزود: به طور متوسط 5 الی 7 بیمار در بیمارستان بستری هستند و پس از دریافت خدمات درمانی و داروی رمدسیویر مرخص می شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش تأکید کرد: در حال حاضر از لحاظ امکانات دارویی، تخت و واکسن مشکلی وجود ندارد و دلهره و نگرانی برای خدمت رسانی به بیماران نداریم.

زیلابی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش موارد ابتلا، مراقبت از صنوف، بانک ها و اماکن پر تجمع شدت گرفته و تذکرات لازم داده شده است و همچنین 2 بانک در شرف پلمپ شدن قرار گرفتند که با تغییراتی که در روند کار خود ایجاد کردند، از پلمپ آنها صرف نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای روزانه 50 نفر به کرونا در تفرش/کمبود امکانات نداریم

ابتلای روزانه 50 نفر به کرونا در تفرش/کمبود امکانات نداریم