مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-13اقتصادي

افزایش مهاجرت نیرو های متخصص با الزامی شدن اینماد


خلیقی با بیان اینکه با الزام اینماد مهاجرت به شدت افزایش پیدا می کند، گفت: هر چقدر در کشور شاخص ایجاد و شروع کسب و کار پایین آید و نوآوری با موانعی همراه باشد، - عطا خلیقی، رییس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در مورد الزام اخذ اینماد به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: ما شاخصی داریم به نام سهولت در ایجاد کسب و کار که یک پارامتر بسیار مهمی در کشورهای مختلف جهان محسوب می شود و بسیاری از این کشورها به دنبال بهتر کردن این شاخص هستند تا افرادی که به دنبال کسب و کار هستند راحتر بتوانند آن را ایجاد کنند.

با اجباری شدن اینماد افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار آنلاین هستند باید از اینماد مجوز فعالیت بگیرند و این باعث می شود که بسیاری از افراد نتوانند این مجوز را دریافت کنند.

آنهایی که مجوز اینماد دریافت می کنند نمی تواند بیش از 50 میلیون تومان در ماه تراکنش داشته باشند و این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی برای کسب و کارهای آنلاین خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تجربه چندساله اینماد، اهداف ابتدایی آن را محقق ساخته است یا خیر، افزود: اینماد خود یکی از بندهای قانون حمایت از مصرف کننده برای جلب اعتماد به سایت فروش بوده است اما در حال حاضر اینماد هدف اصلی خود را فراموش کرده و به دنبال تغییر ماهیت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهاجرت نیرو های متخصص با الزامی شدن اینماد

افزایش مهاجرت نیرو های متخصص با الزامی شدن اینماد