مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-13سياسي

دانشجویان جهادگر برای اردوی جهادی در نوروز 1401 ثبت نام کنند


محمدمهدی ایقانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره برنامه ریزی دانشجویان برای برگزاری اردو های جهادی در نوروز 1401، - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: برای برگزاری اردو های جهادی در نوروز 1401 برنامه ریزی داریم و از دانشجویان دعوت می کنیم برای شرکت در این اردو ها ثبت نام کنند.

محمدمهدی ایقانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره برنامه ریزی دانشجویان برای برگزاری اردو های جهادی در نوروز 1401، گفت: فراخوانی برای جذب دانشجویان جهادگر برای شرکت در اردو های جهادی در نوروز منتشر کردیم تا برنامه ریزی های بعدی براساس نیاز مردم استان و تخصص دانشجویان جذب شده، انجام دهیم.

ایقانی بیان کرد: این فراخوان با عنوان عهد خدمت و با هدف هجرت دانشجویان جهادگر استان به مناطق کم برخوردار در نوروز 1401 منتشر شده است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل ادامه داد: پیش بینی ما این است که اردو های جهادی ما در حوزه های مختلف عمرانی، پزشکی، فرهنگی، آموزشی و .

باشد.

وی از دانشجویان جهادگر در رشته های مختلف خواست با توجه به مهارت های خود برای شرکت در اردو های جهادی نوروزی اعلام آمادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان جهادگر برای اردوی جهادی در نوروز 1401 ثبت نام کنند

دانشجویان جهادگر برای اردوی جهادی در نوروز 1401 ثبت نام کنند