مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-13اقتصادي

کمک 20 میلیارد ریالی بنیاد علوی به مددجویان بهزیستی هلیلان/ خیرین کمک کارند


بنیاد علوی 20 میلیارد ریال وسایل توانبخشی جهت رفاه حال مددجویان اهدا کرده است اما نباید در بهبود معیشت و روند خدمت رسانی به مددجویان نقش خیرین را نادیده گرفت.

- ایسنا/ایلام رییس اداره بهزیستی هلیلان گفت: بنیاد علوی 20 میلیارد ریال وسایل توانبخشی جهت رفاه حال مددجویان اهدا کرده است اما نباید در بهبود معیشت و روند خدمت رسانی به مددجویان نقش خیرین را نادیده گرفت.

حسن پاشایی در گفت وگو با ایسنا، وسایل توانبخشی اهدایی به مددجویان شهرستان هلیلان را 50 دستگاه ویلچر، تخت، تشک مواج، واکر، دستگاه قند خون و فشار خون عنوان و اظهار کرد: این وسایل توانبخشی بر اساس نیاز مددجویان در اختیار سالمندان و افراد دارای معلولیت در مناطق مختلف این شهرستان قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی هلیلان با بیان اینکه بنیاد علوی 20 میلیارد ریال وسایل توانبخشی در اختیار مددجویان بهزیستی قرار داده است، افزود: از فروردین تا پایان آذرماه با جذب مشارکت 5 میلیارد و 300 میلیون ریالی توسط این اداره به جامعه هدف کمک شده است که از این میزان کمک شامل نقدی، سبد غذایی و لوازم ضروری منزل بوده که توسط افراد خیر بومی و غیر بومی به مددجویان زیر پوشش اهدا شده است.

پاشایی با ذکر اینکه از این میزان کمک 600 میلیون ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بوده، خاطر نشان کرد: کمک های غیر نقدی شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیارد ریالی بنیاد علوی به مددجویان بهزیستی هلیلان/ خیرین کمک کارند

کمک 20 میلیارد ریالی بنیاد علوی به مددجویان بهزیستی هلیلان/ خیرین کمک کارند